Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála Honda EU 70iS

143990,- Kč s DPH
119000,- Kč bez DPH


Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.      

 

 

ticho, výkon, ticho, kvalita, ticho...

 

 

 

 

Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) - 75

  • Startování - Ruční / Elektrické

  • Elektrický výstup - 230V / 50Hz

  • Maximální výkon (VA) - 7000

  • Technologie regulace el.výstupu - Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)

  • Stejnosměrný výstup - -

  • Objem palivové nádrže (litrů) - 19,2

  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 6,5

  • Model motoru - GX 390 se vstřikováním PGM-FI

  • Suchá hmotnost (kg) - 118,1

  • Třída krytí - IP 23

  • Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 91

  • Systém zapalování - Digitální CDI s proměnným předstihem

  • Vrtání a zdvih (mm) - 88 x 64

  • Typ elektrocentrály - Jednofázový

  • Chlazení - Nucené vzduchem

  • Jmenovitý proud (A) - 23,9

  • Jmenovitá frekvence (Hz) - 50

  • Jmenovité napětí (V) - 230

  • Jmenovitý výkon (VA) - 5500

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) - 848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi)

  • Zdvihový objem (cm3) - 389

  • Objem olejové náplně (litrů) - 1,1

  • Typ motoru - 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV

  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - max. 3600


  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 



     

 

 

 

 



     

 

 


Přidat do košíku:

  • Dostupnost: V externím skladu
  • Kód: H716179
  • Výrobce: Honda



Tento produkt byl přidán dne Středa 11. března 2020.

Vaše IP adresa je: 3.22.51.241
Copyright © 2024 AB Profi s.r.o.. Powered by Zen Cart & Zen Cart Czech Support Site