Rámová profesionální elektrocentrála TP 15 HP AVR s podvozkem

Zaškolení a doprava zdarma

167990,- Kč s DPH
138835,- Kč bez DPH


DÁREK AKU SADA DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU!!!

MOŽNOST :

1.AKU SET VYŽÍNAČ HONDA BATERIE + NABÍJEČKA

2.AKU SET PILA HONDA BATERIE + NABÍJEČKA

3.AKU SET PLOTOSTŘIH HONDA BATERIE + NABÍJEČKA

4.AKU SET FUKAR HONDA BATERIE + NABÍJEČKA


Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou třífázovou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato přepracovaná, vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" TP 15 HP AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Je opatřena přehledným zásuvkovým panelem s jističi.

Elektrocentrála TP 15 HP AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 15 H AVR, ale je přepracována k pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 15 H AVR disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

tři fáze velkého výkonu s AVR a uživatelským komfortem nejen na stavbu

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.


  • Startování - Elektrické

  • Elektrický výstup - 400V / 230V / 50Hz

  • Maximální výkon (VA) - 15000 / 8000

  • Technologie regulace el.výstupu - AVR

  • Objem palivové nádrže (litrů) - 20

  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 5,4

  • Model motoru - Honda GX 690

  • Suchá hmotnost (kg) - 146

  • Třída krytí - IP 23

  • Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 97

  • Systém zapalování - Digitální CDI s proměnným předstihem

  • Vrtání a zdvih (mm) - 77 x 72

  • Typ elektrocentrály - Jednofázový / Třífázový

  • Chlazení - Nucené vzduchem

  • Jmenovitý proud (A) - 31 / 20,5

  • Jmenovitá frekvence (Hz) - 50

  • Jmenovité napětí (V) - 230 / 400

  • Jmenovitý výkon (VA) - 7200 / 14000

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) - 1080 x 580 x 580

  • Zdvihový objem (cm3) - 688

  • Objem olejové náplně (litrů) - 1,9

  • Typ motoru - 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV

  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - 3000

Přidat do košíku:

  • Dostupnost: V externím skladu
  • Kód: H1083honda
  • Výrobce: Honda



Tento produkt byl přidán dne Čtvrtek 17. září 2020.

Vaše IP adresa je: 18.97.9.174
Copyright © 2024 AB Profi s.r.o. Nastavení cookies