Lodní motor BF 250D (DBW)

659990,- Kč s DPH
545446,- Kč bez DPH



Závěsné lodní motory Honda se právem řadí do prémiové třídy výrobků. U lodních motorů nejvyšší výkonové kategorie 115 HP+ jsou k dispozici i varianty motorů, u kterých je ovládání řazení, plynu a dalších funkcí řešeno nikoliv mechanicky lanovody nebo hydraulicky, ale elektrickým vedením. Systém ovládání DBW znamená Drive By Wire - "Řízení po drátě". Objevte proto zcela novou míru akcelerace, výkonu, komfortu a požitku při Vašich aktivitách na vodě!  Tyto motory s velkým zdvihovým objemem nabízejí nebývalou dávku zrychlení s vysokým točivým momentem a působivou špičkovou rychlostí.

S jedinečnou kombinací technologií automobilových a lodních motorů jsou Honda BF 175, BF 200, BF 225 a BF 250 ukázkou technické dokonalosti společnosti Honda. Tyto motory lze získat, kromě klasického mechanického ovládánívý, s elektronickým ovládáním DBW. Technologie elektrického ovládání DBW posouvá úroveň komfortu ovládání lodních motorů do zcela nových dimenzí. U lodních motorů vysokých výkonů jejich majitelé ocení zejména mimořádně plynulé a lehké ovládání řazení rychlosti a otáček. Díky ovládacímu systému Honda DBW s možností startu a vypnutí motoru pouhým stisknutím tlačítka získává majitel plavidla možnost pohodlně a snadno ovládat a synchronizovat chod motorů i v případě montáže více motorů.

zažijte legendu. vše, co znamená výkon.

Rozdíl od klasického mechanického ovládání spočívá v ovládání řazení a otáček motoru elektronickou cestou. Uvnitř motoru jsou nainstalovány elektrické aktuátory, které okamžitě a spolehlivě reagují na pokyny z ovládacích prvků, podávané prostřednictvím kabelového svazku. Na první pohled je tak poznávacím znamením motorů s DBW, absence bowdenů a lanek vedoucích k lodnímu motoru a v místě ovládání ovládací páka s tlačítky a sdruženým přístrojem. Na lodi tak odpadá mnohdy složité provlékání a vedení ovládacích lanek.
V útrobách nových lodních motorů BF 175 / 200 / 225 / 250 Honda drží nespoutanou ohromnou sílu produkovanou motorem V6 s 24 ventilovou technikou, o objemu 3,6L a elektronickým vícebodovým vstřikováním paliva. Tyto motory patří svým zdvihovým objemem k největším čtyřtaktním lodním motorům na světě. Objevte proto zcela novou míru akcelerace, výkonu, komfortu a požitku při Vašich aktivitáh na vodě! 
Všechny „Honda V6“ závěsné lodní motory s čistými aerodynamickými liniemi a novým designem ve stylu „Progressive V Form“ s výrazným zdůrazněným středové řížky ve tvaru “V” a chromovanými detaily, představují výrazně elegantní design. Nový design přispěl nejenom z estetického hlediska, ale rovněž přináší zvýšenou životnost krytu motoru, lepší ochranu proti vodě pronikající do motoru a zvýšenou odolnost laku a proti mechanickému poškození. Trojbodový zámek krytu motoru dokonale ochrání motor proti proniknutí vody a chytře umístěné úchopy přispěly k pohodlnější manipulaci a usnadnění provozní údržby. 
"Šestiválce do V Honda" nabízejí nebývalou dávku zrychlení s vysokým točivým momentem a působivou špičkovou rychlostí. Obsahuje řadu exkluzivních inovací Honda - včetně BLAST ™, PGM-FI, VTEC ™, ECOmo a další. Spolehlivost a výkon si přináší od automobilu Honda Odyssey. Díky dokonalému vyvážení vidlicového klikového mechanizmu tohoto 3,6 litru, šestiválce, disponují tyto motory mimořádně klidným chodem a téměř neznatelnými vibracemi. Díky počítačem řízenému systému vstřikování paliva PGM-FI, který optimálně dávkuje palivo, lodní motory BF 175 disponují spotřebou o 50% nižší než-li konvenční 2-taktní motory, a to při zachování maximálního výkonu. Jsou jsou dvakrát méně hlučnější ve srovnání s 2-taktními motory. Přepracované průduchy zajišťují účinnější nepřímý přívod vzduchu do sání. Motor tak nenasává vlhký vzduch. Proměnlivá délka sacího potrubí umožňující řídit množství a rychlost vzduchu podávaného do spalovací komory, tak zajišťuje co možná nejklidnější chod motoru. A to v celém rozsahu otáček! Vícebodové vtřilování paliva, lambda sonda, nízko posazený setrvačník a další technické "vychytávky" jen umocňují technickou vyspělost těchto motorů.
Přepracované motory „Honda V6“ rovněž skrývají velké množství úprav, přispívajících  ke zvýšení spolehlivosti a zjednodušení údržby. Odolnost proti korozi byla vylepšena o novou povrchovou úpravu motoru v podobě zinko-niklové povrchové vrstvy. Zároveň i další součásti motoru jako jsou olejová vana, kryt termostatu, horní upevňovací kryt a držák hřídele vrtule, převodová skříň a další, používají materiály s vysokou odolností proti korozi, čehož důsledkem je výrazně odolnější motor a převodová skříň. A nakonec, počet anod v každé sestavě válců, byl zvýšen z dvou na čtyři.
Spolehlivost mají v srdci. Testovali jsme motor v těch nejtěžších podmínkách, takže ať už plujete kdekoli, můžete plně důvěřovat vašemu plavidlu, že Vás bezpečně dopraví vždy kam potřebujete.


  • Rozsah trimování - -4° až +16° °
  • Úhel vyklopení max. - 72° °
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) - 948 x 660 x 1,789 (L) / 1,916 (X) / 2,043 (U)
  • Startování - Elektrické
  • Jmenovitý výkon kW (HP) - 183,9 (250)
  • Zdvihový objem (cm3) - 3583
  • Typ motoru - 4-taktní zážehový šestiválec do V (60°), s rozvodem OHC, 24 ventilů
  • Příprava paliva - Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
  • Systém zapalování - Elektronické PGM-IG
  • Suchá hmotnost (kg) - L: 276 / X: 282 / U: 286
  • Naklápění a vyklápění motoru - Elektrické naklápění a vyklápění
  • Vrtání a zdvih (mm) - 89 x 96
  • Délka nohy (mm) - L: 508 / X: 635 / U: 762
  • NMEA 2000® - Ano
  • Kapacita dobíjení baterií - 60 A
  • Výkon alternátoru - 90 A
  • Převodový poměr - 2,00
  • Systém výfuku - Do vody
  • Systém chlazení - Vodou (s termostatem)
  • Rozsah otáček na plný plyn (ot.min-1) - 5300 - 6300

      Přidat do košíku:

      • Dostupnost: V externím skladu
      • Kód: H1242honda
      • Výrobce: Honda









      Tento produkt byl přidán dne Pátek 26. listopadu 2021.

      Vaše IP adresa je: 3.239.90.61
      Copyright © 2024 AB Profi s.r.o. Nastavení cookies